View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
My man, jeg vet heller ikke hvorfor du endte opp der du gjorde eller hvor jeg skal med dette, men jeg synes at tross i elendige valg så virker du som en særs reflektert fyr jeg liker å lese innlegga til. Du gir meg også alltid KP når jeg virkelig byr på meg selv i form av å gladlig innrømme at jeg har fotfetish foreksempel. Hvis det stod i nekrologen min at han døde som en fotfetishist så tenker jeg at jeg ikke er så flau like vel, haha!

Men rock on cowboy, du har sikkert gjort mye faenskap men bak der tror jeg det skjuler seg en skikkelig kjernekar!
Vis hele sitatet...
Har også tenkt at personen bak navnet ditt virker som en real og ærlig type. Blant de beste egenskapene det.

Fotfetish? Hva er gærent med det?
Det har jo jeg kind of også Dameføtter kan være sexy å se på om de er rene og sitter på rett dame. Og mange damer blir skamkåte hvis man leker litt med føttene deres på diverse måter, haha!
Eller så har jeg vært bortpå en usannsynlig fotglad gruppe kvinner ila. mitt liv.

Men.
For real, takk for fine ord. Bra det finnes noen med et godt inntrykk, selv om det er på et forum.

Det hjelper spesielt bra å få distansert seg tidsmessig fra handlinger man angrer på
Det er også noen fordeler ved å ha vært jævlig langt nede, for da nyter man utsikten bare man er litt oppe