View Single Post
Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Jeg har tenkt det samme, men hvordan får du de med deg? de scanner deg på flyplassen i amsterdam hvis du har noe oppi rumpa. Og det står så og si alltid stigmatisører med hund på gardemoen. Hvis du har røkt i Amsterdam blir du mest sansynlig stoppet, så ber de deg ta av deg trusa slik de kan se på utstyret ditt for å ydmyke deg. Og det er menn som gjør dette.
Vis hele sitatet...
Tull, jeg har vært i amster flere ganger og ikke noe av det du beskriver har hendt meg, det har nok hendt noen, men det er ikke slik at det skjer med hvert eneste menneske som kommer over tollen, det har mye å si hvordan du ter deg.
De hadde scanner da jeg var der og jeg ble ikke scannet, merkelig.
Har røyka mye alle gangene jeg har vært der og aldri blitt stoppa.

Jeg har blitt stoppa i tollen en på grunn av hund da jeg kom fra Spania, men da hadde jeg baggen full av weed og selv da slapp jeg unna med weeden og jeg fikk beholde trusene på, sier det igjen, hvordan du ter deg har alt å si.

Kommer du på tolla med holdningen du viser så er det klart at de kommer til å se oppi rumpa di.

Sitat av Hans Høyhet Vis innlegg
Hunden luktet ingenting?
Vis hele sitatet...
Det står ikke hund på tolla 24/7, aner du hvor mange fly som kommer fra utlandet hver dag? hvis de skulle sjekket alle flyene så hadde det måtte vært fjorten hundespann bestående av narkobikkjer der, det er det ikke.
Du er heldig om du ser en eneste en.
Sist endret av Kjelldriver; 12. mai 2019 kl. 19:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.