View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stjeler tråden litt. Vurderer selv å ha en Amnesia Haze Auto stående ute i en skog i nærområdet hvor jeg bor. Når vil det være optimalt å plante?
Vis hele sitatet...
Nå. Men det kommer som sagt helt ann på hvor du holder til geografisk.

Slutten av april frem til slutten av mai er nok den beste tiden og få rakkerne ut. Jeg har alltid spiret djevlene inne og latt de få strekke seg et par uker under enten cfl eller hps da, så har ingen erfaring med å spire frø rett i jorda utendørs

Beregn ca 2 planter per sekk. Der jeg dyrka måtte jeg traske klatre og åle meg frem 1.5-2km. Klarte 3-4 sekker om dagen. Så på en uke burde du klare ca.30 sekker. Ca 40-60 planter. De jeg hadde yielda fra 30-60 g per plante.

Da får du deg en fin liten åker med ca 700g-1kg tørka i yield, hvis du treffer med været, riktig strain og ingen uvedkomne på besøk.

Ca. 1/2- 1 søppelsekk full. (de svarte)

Man må regne med litt svinn og da. Ikke alle vil overleve.

Og besøk plassen så lite som mulig hvis det er mulig. Men annenhver uke burde man ihvertfall luke litt ugress og se ann tillstanden. Hvis du vet om et sted der der er mye marihøner, så er de gull vært. Saml opp og ta med opp til stedet dit og slipp de løs. De spiser blad-lus, spidermites og andre "parasitter"
Sist endret av A-tillah; 4. mai 2019 kl. 20:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.