View Single Post
Ja, de du kjenner, Reklame. Selv om dette skulle være allmenngyldig karakteristikk betyr det ikke at man skal tenke svart/hvitt om absolutt alt og alle. Jeg personlig mener også at et slikt innlegg som dette er passende på noen som helst måte. For det første er det utallige eksempler på at slike systematiske innsamlinger og oppstillinger i tabeller faktisk ikke gjelder alle, og det hjelper ikke noen at man kommer for å regel rett sparke de som sliter. Medmenneskelighet, mann. Jeg mener på ingen måte at man skal dulle, pakke inn alt i sukkerspinn og den slags. Men dette her? "Du kommer aldri til å bli et helt menneske igjen. Der fikk du!". Her deler Bloodshot lavpunktet i livet sitt, og jeg tror at alle her vet at han på ingen måte er stolt av dette. Hvis man ikke har noe fornuftig å komme med er det best å bare la være. Sånt som dette er faktorer som gjør at man sår enda mer tvil i andre.

Alle vet at dette er en situasjon som krever seriøse tiltak og endringer. Har det ikke kommet tydelig nok frem fra før? Herre min hatt...

Bloodshot, stå på. Gjør alt som står i din makt for å få tilbake en normal tilværelse.

Mvh
Lucy
Sist endret av Lucy In The Sky; 10. februar 2014 kl. 16:24.