View Single Post
Tenkte å svare for jeg sitter i samme situasjonen. Var ute på fest på lørdagen som var og ble totalt dritings. (Husker ingenting så det ejg skriver er jeg blitt fortalt) Jeg ankommer utestedet som var reservert for klassen min og venners venner. Jeg bestilte drinker og kastet kort automaten på damen bak disken fordi den ikke ville godkjenne kjøpet mitt. Det var på 6000. Fortalte syke røverhistorier som ingen trodde på og prøvde å knuse lampene i taket selv om vaktene prøvde å stoppe meg. (jeg vet ikke hva som feilet meg) Kort fortalt var jeg bare en idiot helt til jeg ble kastet ut (1.5 timer etter jeg kom) og gjett om jeg rakk å være litt av en jævel før den tiden.

Våknet opp uten baggen som jeg måtte tilbake for å hente. samme vakten som hadde prøvd å stoppe meg fra å knuse lampen i taket gav den til meg. han så stygt på meg haha.

Jeg tenker på det hele tiden. Hva folk synes, men det er ikke verdt tiden. Altså folk som kjenner deg vet at du ikke er sånn til vanlig og folk flest har vert der selv eller kjenner noen som har. Alle driter seg ut i blant. Du overtenker det nok. Og uansett, hva så om folk synes du var teit. Andres mening betyr nada. Du må rett og slett bare lære av det og gjør som jeg pleier. Ta noe kleint eller dumt du har gjort og le av den selv. ''embrase it'' eller hvordan du skriver det :P Det funker!