View Single Post
1. MDMA

2. Kokain & alkohol kombo: Det aller beste for party etter min mening. Føles ut som man er i "godmode" og blir tildelt 30 ekstra IQ poeng. Alt dette oppå en kraftig eufori. Sosialt glidemiddel x 100.

3. Cannabis

4. No2: Desidert det stoffet som gir med mest lættis. Ufattelig morsomt, men også ekstremt kortvarig.

5. Tramadol: Deilig og veldig langvarig buzz. Bra for å sitte og sløve.

6. Fleinsopp: Kan være ekstremt morsomt, men litt ustabilt etter min smak. Går fra total latterkrampe til kraftig dysfori, og tilbake igjen.

7. Amfetamin: Mye mer hard, langvarig og fremtredende buzz i forhold til kokain. Etter min mening også mindre euforisk, med kraftigere nedtur.

8. Subutex: Helt ok opiat buzz, men ekstremt mye bivirkninger i forhold til ruseffekten. Var så kvalm at jeg ikke kunne bevege meg, selv om rusen ikke var spesielt sterk.

9. Concerta/ritalin: Lite eufori, veldig stimulerende, og helt sinnsykt bedriten nedtur.

10. Rivotril (og benzoer generelt): Nesten ingen subjektiv rusfølelse, selv om man er griserusa. Prøvd 1 gang, mista totalt kontrollen og slang nedpå rundt 5 mg, var zombie i 2-3 dager.