View Single Post
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Går for de aller fleste veldig bra, hvertfall for min del, helt til politiet blander seg og ødelegger psyken din og får deg til å begynne å ville misbruke. Politiet har i mitt tilfelle, fått meg til å ruse meg mer, fått mindre motivasjon osv. Var i ferd med å bli en nesten "streiting". Ting fallt på plass, hadde mest sansynlig begynt som lærling, jobba osv. Men nå ser det ut som politiet vil at jeg skal bli en misbruker som NAVer, så vi får se om de får vilja si.
Vis hele sitatet...
Sitat av playboyboler89 Vis innlegg
Joda, går nok bra, men måten de gjør jobben sin på virker det som de vil ha folk ut av samfunnet. Mye av arbeidet og ressursene de bruker går på ting som er så jævla ubetydelige. De ødelegger mer enn de klarer og gjøre som de skal, å "hjelpe".
Vis hele sitatet...
Tja. En ting er å være uenig i politiets bruk av ressurser, det er helt ok å mene at de feilprioriterer saker. Men å påstå at de med vilje ønsker å dytte folk ut av samfunnet blir for dumt. Politiet sanksjonerer i henhold til loven, det de ønsker er et bedre samfunn for alle å leve i. Om din reaksjon er å ty til mer misbruk må du nesten ta litt ansvar for det selv... Å legge skylda på andre vil i hvert fall ikke hjelpe deg på veien til å bli rusfri/streit!