View Single Post
Sitat av innblikk
Jeg kan ikke si så mye om pinpoint når det kommer til tattovering, men når det gjelder piercinger så er jeg litt skeptisk og litt overbevist. Vet om mange som har kommet derfra igjen med fine piercinger og opplevelser, men de sprakk øret mitt og latet som ingenting. Det syntes jeg er veldig uproffesjonelt. I tillegg syntes jeg at personalet der er overlegne, kalde og stive i maska. Får ikke noe følelse av å være velkommen der egentlig, vet om flere som mener dette.
Men som sagt, kanskje de er bedre på tattoo.

Jeg liker house of pain best. De som jobber der er veldig hyggelige, og de følger opp litt mer. En venninne av meg fikset på tattisen sin der, den ble veldig bra og hun syntes ikke det var ubehagelig. Så jeg stemmer på house of pain!
Vis hele sitatet...
Det var jo merkelig! Jeg fikk begge piercingene hos Christiane (tror det er hun som styrer sjappa), og hun var veldig profesjonell og hyggelig, i den grad man kan være det mot en nervøs stakkar med buksa på anklene.

Har også i vært innom i ettertid og kjøpt nytt smykke, og da byttet de det selvfølgelig ut gratis med en gang.

Kanskje de virker litt uhøflige fordi de er veldig profesjonelle, men som sagt, jeg har bare hatt det fint der, og jeg stoler helt på at de må være noen av Norges beste innen hygiene.