View Single Post
Sitat av Knask Vis innlegg
Jeg er helt enig i at dette er ei skikkelig drittkjerring som fører en idiotisk, inhuman og feilslått innvandringspolitikk, men jeg er overrasket over at crew lar dette mølet av et innlegg bli stående i denne tråden - og attpåtil belønner det med kvalitetspoeng.
Du har blitt bedt om å hoste opp troverdige kilder og forklaringer på påstandene og anklagene dine, uten å følge opp dette.
Hun er innvandrerfiendtlig og uspiselig så det holder, men jeg finner ingen sitater eller artikler som støtter opp under posten din.

Og tro meg, om det fantes noen utsagn som i det heletatt hadde vært i nærheten av dette ville det ha blitt brukt for alt det var verdt mot henne.
Vis hele sitatet...
Av alle årsaker man måtte kunne ha for å snu seg vekk fra Frp og Listhaug i avsky, så er motstanden mot rusreformen den eneste? Det er veldig klisjé, det traff ei nerve og jeg humret av det - hence, KP fra meg. Men du har selvsagt helt rett: Det er et gjennomført useriøst innlegg og det burde ha blitt rydda vekk sporenstreks. Om jeg gjør det nå vil det imidlertid bare skape mer avsporing, forvirring og kaos i debatten, så vi får skrive det på tabbekvota mi i steden. Der får denne hendelsen plenty av selskap.

På et mer overordna plan bemerker jeg at en flåsete karakteristikk av Listhaug ble møtt med sterk indignasjon og vemmelse på hennes vegne fra flere. Det tar jeg som et tegn på en positiv utvikling på forumet: At alle deltakere, på flere sider av debatten etterlyser et høyere saklighets- og presisjonsnivå, og tar sterk avstand fra overdrivelser er et ubetinget gode. Kanskje det betyr at vi kan ha en diskusjon om innvandring som ikke henfaller til et bikkjeslagsmål.