View Single Post
Skvatt så jævlig en gang nede på kontinentet. Skumpla litt kaffi over kanten av koppen så jeg brant meg, så da skvatt jeg , også brant jeg meg igjen, også skvatt jeg og braant meg . Det var den dårligste koppen og varmeste kaffien du kan få.

Det ble jo litt mye, så jeg gikk for å ta en dusj. Og der var varmt og kaldt bytta om på bryteren. Så jeg fikk sju hundre grader varmt vann i fjeset, og så skvatt jeg naturligvis. Skrudde i panikk over til iskaldt, også skvatt jeg og skrudde på lava varmt igjen.

Jeg druknet i Italia når jeg var 4 også, men det gikk bra når jeg lot vær å være så barnslig.

Ellers kan jeg erindre å forsøke å bli ranet , som i at jeg og en kompis la inn en innsats for å bli forsøkt ranet i La Rambla. Taske og lommebok av typen svart telefonkatalog ut av baklomma på dongerishorts-turist faen. Nei.

Det er med utlandet som med innlandet. Man dodger faenskap man ikke søker og sånn sett så er jeg heldig, mtp hvor mange polske klubbjenter jeg sa " i will kill your boss, straight up murder his life " , til...

Colakork sa det så jævlig rett i en annen post : finn nærmeste bossdunk og kast den på nærmeste fiende om du havner i klemma. Bommer du så løp som faen. Den er universell.

Trenger du en plan så spør Blatte. Han er stødig på slikt. Mine 2 cent