View Single Post
Dro jo på heisatur til Hellas. Var jo sånt man skulle igjennom på den alderen. Man skal jo også drikke alt av den faenskapen de har der nede, shots og drinker i farger som ville fått et raveparty til å se grått ut. Jeg hadde vel kontroll de fleste kvelda, men en natt så hadde jeg slokna totalt på hotellrommet. Kan jo bare lure på hvor mange bjørnunger, rave-drinker og lugubre shots jeg hadde trøkka i meg, jeg måtte i hvertfall før eller seinere spy. Det er vagt, men jeg husker jeg begynte kaste opp. Heldigvis var jeg akkurat årvåken (og sta nok) til å kunne velte meg over på sia. Våkna med spy som nabo. Kunne vel fort parkert tøfla som flere kjendiser den natten.

Terrorangrepet i Nice 2016. Her var jeg helt sikker på at jeg skulle dø. Utrolig hva en kropp får til under en slik situasjon. Menneskets overlevelsesinstinkt er noe som fascinerer meg dyyypt.

Har vært på rangla i flere storbyer og. Jeg blir ofte en vrang, vrang og vrang person på fylla. Ofte orker jeg ikke de jeg er med og legger ut på eventyr aleine. Ender som regel opp med å miste det meste jeg har på meg, en dårlig Robin Hood. Det setter meg som regel i en del småskumle situasjoner når jeg ikke har snøring på hvor jeg er, ikke har kapital eller kan kontakte de jeg er der med. Våkner kronisk med 300 i puls når jeg er på slike turer. Har slutta med kort i mobildekslet nu.

Sitter ikke igjen med kjøleskapsmagneter, feriebilder og gode minner fra turer utenlands. Føler ihvertfall at jeg har fått festa ræva av meg i omtrent hele Europa. Nei lenge siden og BLIR vel lenge til neste tokt, da skal jeg ta forhåndsregler og oppføre meg.

heartslava
Sist endret av heartslava; 31. desember 2020 kl. 03:25.