View Single Post
Sitat av QueenOfPanic Vis innlegg
Var på ferie i spania på mine yngre dager, dvs før fyllte 18 år, sammen med en kompis. Hadde reist inn til storbyen selv om vi hadde lovet foreldrene mine å holde oss i nærområdet. Da vi var sikker på at bussen gikk tilbake samme vei som vi kom tok vi oss en kjempefest ute på byen, etterhvert ble klubbene tommere og gatene fullere med folk. Vi ville hjem, var fulle og fant ingen løsninger. Det gikk selvsagt ikke noen buss. Stilte meg utenfor nattklubben med en 50 euro seddel og begynte å vifte den i lufta mens jeg ropte høyt etter skyss...jada jeg vet, kjempesmart. Kom snart en kar som selvsagt kunne kjøre oss no problemos. Han dro fram kokain og spurte om vi ville ha, takket pent nei men vi hoppet inn i bilen da vi ikke hadde særlig med alternativer uansett. I bilen satt hans rusa kone, og i baksetet satt deres baby og hylgråt. De dro hver sin stripe før de begynte å kjøre. De kjørte oss faktisk dit vi skulle da, men når de parkerte og slapp oss av ønsket de såklart mere penger. Argumenterte med «for the baby» osv..Enden på visa var at jeg tømte lommeboken og ga de all cash jeg hadde på meg..kunne sikkert gått utrolig mye verre men det var en skummel hendelse da :/
Vis hele sitatet...
Uff, den er kjip... Veit ikke hva jeg ville ha gjort i den situasjonen. Mest trolig blitt sjokkert og "lammet". Tror jeg bare hadde sagt "nonono" på dårlig norsk-engelsk (Petter Solberg), da jeg hadde sett babyen. Ekkelt å bli spilt på samvittigheta. Men det er ofte det addicts gjør.