View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mafakkaz Vis innlegg
Jeg har hatt selvmordstanker hyppig helt siden starten av tenårene. De har aldri forsvunnet. Det er strengt talt ikke normalt for alle, men for meg er det ganske normalt og en del av hverdagen, og tydeligvis for deg også.

Vil råde deg til å søke hjelp, du kan ha godt av å snakke med noen. Slike tanker er ganske tunge å bære på og om du er modig og tør å dele dem med noen du stoler på, så kan det lette på trykket. Snakk med fastlegen om alternativer, du kan ha god nytte av psykolog.
Vis hele sitatet...
Akk sånn som du og OP beskriver det har jeg det. hatt det siden jeg var 15-16, jeg er nå 32.

Aldri i min villeste fantasi hadde jeg fortalt dette til min fastlege eller psykolog, det å få suicidal eller suicidale tanker på papiret hos legen er en dødsdom. Alt av plager for å miste lapp, jobb etc etc holder jeg flust kjeft om. kun meg og mitt indre vet om disse problemene.

Jeg vil si det er normalt å ha selvmordstanker i ny og ne, men å la det gå så langt at det kommer ned på papir i offentlig register.. det skjer bare ikke.

Lev med det sier jeg, gjort det 16 år ish.