View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Sett fra "EVIL-STONER-DADs" perspektiv er det vel stort sett TS som har gjort det hele til et problem. Klart du kan røyke uten å være dårlig foresatt, men du kan ikke røyke i det skjulte uten å skape problemer i en sånn setting!

Så, så fort du pressa hele greie til å bli noe han måtte holde hemmelig, oppsto ønsket om å røyke da han kunne... Da han vare alene.
Han hadde sikkert satt pris på å kunne ha denne "ventilen" og kunne røyka kun i tillatte settinger, etter barnenes leggetid og lignende.

En sånn løsning hvor han brente alt i peisen har jeg null tro på. Det kan godt være hensikten er god, men i realiteten, når han allerede har røyka før kjøring av kidden, så vet du at han anser en jay for å være rimelig bagatell og terskelen for å på nytt gå bak ryggen din og den steile holdninga til hele situasjonen... Liten.

Gå fra han før du ryker på enda en tillitssmell, eller inngå et kompromiss dere begge kan leve med. Som jeg starta innlegget med, å innta cannabis er ikke synonymt med å være dårlig foresatt. Men han kan jo ikke røyke rundt kidn eller når det skal kjøres! Finn gode settinger, en belønning i uka/helga etter leggetid.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig med dette. Har tenkt mye på denne tråden. Jo mer jeg tenker, jo mer synes jeg synd på faren i denne familien. Dette opplegget her kommer til å ende i tragedie, garantert.

Ja, far fucka opp. Han gjorde noe som var veldig lite gjennomtenkt og potensielt farlig. Men, guess what, mennesker fucker opp hele tiden. Det er ikke noen grunn til å stemple de som «håpløs» av den grunn. Når man får barn i dag skal alt være så forbanna perfekt. Hus, bil hytte, alt skal være på plass før man får barn. Av den grunn får vi barn senere enn aldri før, noe som er en negativ utvikling. Blir kvalm av alle mammabloggene som skal fremstå så overperfekte, alt er sunt, alt er perfekt. Fuck off. Før i tiden kom barn når de kom. Alt trengte ikke være som en mammablogg.

Husker de fortalte oss på helsestasjonen at vi ikke kunne drikke alkohol, selv ikke når barnet hadde lagt seg. Fuck me! Når jeg var barn var vi med på fest. Så ofte far meget beruset uten at jeg tok noe skade av det. Hysteri..

Jeg synes synd på dere. Du har barnet hans i magen. Det er det ultimate pressmiddelet. Du kan gjøre hva du vil med han nå. Han har ingen kontroll, tenkt deg så frustrerende det er.
Og vær så snill bestem deg med engang. Du kan ikke beholde han bare fordi det er praktisk, også dumper du han når han ikke trengs mer. Det er slemt gjort i så fall. Han står i en posisjon hvor han kan miste alt. Du har så mye makt akkurat nå. Akkurat denne makta vet kvinner å bruke og det gjør meg rasende. Far blir så ofte urettferdig behandlet i forhold til barn. Her har likestillingen en jobb å gjøre.

Du sier også at du ikke vil at han skal kose seg med cannabis fordi du synes det er kjedelig. Så utrolig egoistisk. Da kona mi var gravid var det ikke noe problem at jeg f.eks drakk en flaske vin sammen med henne. Hun var glad i meg og syntes jeg fortjente det.

Jeg får inntrykk av at dere er mer mot hverandre enn med. Et sånt forhold vil aldri fungere. Tror det ligger mye samlivsproblemer her utenom hasjen. Trust me, jeg har vært gjennom småbarnsperioden selv, og vi holdt på å gå fra hverandre så mange ganger. Vi nærmest hatet hverandre i perioder. Men heldigvis blir det bedre bare man holder ut.

Jeg har ingen tro på at det presset du legger på han nå kommer til å funke. Drit i urinprøvene, det er så nedlatende. Hadde bedt kona dra til helvete om hun ville urinteste meg for å stole på meg.

Narkotika blir mest sannsynlig avkriminalisert snart, så da slipper man den bekymringen også. Vet ikke hvordan dette vil fungere i forhold til barnevern og slikt, så vi får se.