View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Politiet skal ikke prøve å få en tilståelse. De skal bare ignorere objektivt om muligheten for strafferabatt i domstolen. Ut over det skal de finne sannheten, ikke gå etter tilståelse.
Vis hele sitatet...
Nå vet jo jeg, og flere som henger her på forumet at du forherligheter politiet opp til et punkt som får meg til å seriøst lure på om du er en dedikert propagandatjeneste finansiert av politiet.

En hver person som har vært på mistenkt av politi for noe som helst er temmelig klar over at de er ute etter en tilståelse. Det er veldig vanlig praksis i slike saker, og med slike saker mener jeg narkotikabrukersaker involverende unge mennesker. Det er lette saker å håndtere som krever minimalt arbeid og er gode tall å ha med i statistikken.

Men, den ene gode siden er at siden de er innstillt på at dette er en "open-and-shut case", så er det ofte de dropper hele saken om brukeren ikke selv tilstår, for ofte har de ingen konkrete bevis og de har ikke ressurser til å sette i gang innhenting av elektroniske bevis som styrker saken deres.
Derfor er tipset om å holde kjeft ofte gitt, og joda, de kan bli sure, de kan faktisk ende opp med å true deg. Politiavhør er ingen hyggelig happening, de vil prøve hva de kan foruten å fysisk skade deg for å få deg til å tilstå.
Sist endret av Dodecha; 19. november 2016 kl. 19:08.