View Single Post
Trådstarter
4
Hei! Setter pris på det lange innlegget! Har tatt sånn 4 forskjellige hørseltester og er ikke noe skade på hørselen heldigvis. Testa til og med i de høye frekvensene. Noe vanlige ØNH spesialister tydeligvis ikke gjør? De gjør bare opp 8k elns. Mista det jo helt første mnd med det her så jeg var jo hos legen sikkert sånn 5 ganger på en mnd og fikk meg inn hos privat ØNH etter 3 uker. For vente tiden var lang hos de andre, var ikke på ØNH på sykehuset før 6 mnd etter.Det jeg hører i ørene nå er mer en sånn susing av noe elektronikk vist d går an å beskrive det sånn. Det har gradvis gått ned og er til å leve med. Har perioder der det er veldig lavt, og perioder det det er litt høyt men det er aldri lenge.
Hører det aldri ute liksom.med mindre det blir helst stille rundt meg da, men for det meste er det bare når jeg ligger stille på rommet.Det som plager meg er kombinasjonen av dott og knitring øret. Som om den «ørebetennlse» følelsen aldri gikk vekk… ble syk for noen uker siden å da hadde jeg perioder hvor det ble mye værre og det knittra å poppa som bare det for hver eneste bevegelse i kjeven/munnen. Så mistenker det noe væske bak trommehinna ellernoe.
Har lest på internett at i noen tilfeller tar det veldig lang tid før alt er normalt igjen etter en betennelse. Så satser på at alt går seg til etterhvert. Om det i det hele tatt var en betennelse da…