View Single Post
Tar du noen medisiner?
Jeg har hatt øresus i skiftende intensitet i et års tid. Og jeg har vært ganske så brutal med hørselen min med vanvittig mengder av ørepropper, headset og med den filosofien at det bare finnes en volum innstilling (max). I tillegg har det vært masse konserter og houseparties og fanden vet hva det ikke har vært. Så jeg har vel alltid mer eller mindre regnet med å få øresus, svekket hørsel og alt annet livet måtte kaste på en hørsels cowboy.
Også gikk jeg plutselig den helvetes pipinga i øret da. Og den ble værende lenge. Det er, for min del, varierende plagsomt. Alt fra at det går helt greit, til at jeg blir komplett gal av det. Og jeg tok det for gitt at jeg hadde fått meg en ny venn for livet.
Men, så måtte jeg plutselig skifte om på en medisin. Og vipps så var faenskapet borte.
Ettersom langtidspiping plutselig kommer på besøk en eller tre dager med ujevne mellomrom fremdeles, så er jeg ikke helt overbevist om at jeg ikke kommer til å plutselig ha det sånn permanent.
Men, jeg mener å huske at jeg googla ganske hardt på temaet. Og så vidt jeg kan huske så ble medisiner nevnt. Også var det enkelte ting man kunne forsøke for å bedre situasjonen.
Dette er en stund siden, men Google litt på det selv så kan det hende at du finner noe nyttig informasjon. For, min husk er på ingen måte idiotsikker