Var på konsert i oktober. På nachet 2timer etter fikk jeg den jævligste øresusen. Har alltid fått sånn piping som varer i maks 10sek før den fader ut men denne gangen var d en sånn bare 10x værre og denne gangen varte d seff ikke 10 sek. Den er der faenmed forsatt. Nesten 8 mnd senere.
Tenkte jo d var konserten som fucka meg, og ikke akkurat sjeldent d skjer og ble fortalt av familie/venner «ja d har skjedd meg etter konsert, varer 2-3 dager»
Men dagen etter når jeg våkna hadde jeg også fått en følelse av dott i øret i tilegg (høyre øre)
Lot d gå noen dager i håp på at d skulle gå over , men som dagene gikk så merke jeg at hørselen var ekstremt redusert også, merka d mens jeg satt i senga å så på YouTube.
Etter 10 dager var jeg blitt fuckings gal av den strømboden i hue så stakk til legen som sa ørebetennelse.
Nå har d seg sånn at hørselen er helt fin . Tok ikke lang tid å få den tilbake. Men øresusen som ja, har blitt bedre.. er der forsatt og følelsen av dott har i løpet av månedene blitt mer en slags kombinasjon av dott og knitring og popping.
Er så JÆVLA lei av d her . Savner å chille på rommet mitt helt stille ikke bare øresusen men den jævla dotten og knitringa i øret.
Noen som har opplevd lignende og blitt kvitt plagene ?
Sist endret av G.o.d1st; 25. mai 2024 kl. 05:32.