View Single Post
Sitat av ZombieShit Vis innlegg
Jeg synes du bør prøve å få deg en norsk dame og ikke gi opp så fort du er jo bare 20. Når jeg ser på folk som er under 50 med thai damer tenker jeg at han ga opp for tildlig.
Vis hele sitatet...
Er aldri snakk om å gi opp, men å skjønne faktum at ikke alle passer med Norske damer. Hvorfor gå rundt mange år i Norge som ensom med kun norske venninner, når man er så heldig å treffe den rette fra utlandet? Vil du virkelig gå rundt å dømme noen som er så heldig å være forelsket i en person som gjør dem lykkelig enten det nå er motsatt eller samme kjønn fra utlandet?

Det viktigste må jo være å finne lykken der den finnes. Slettes ikke alle som passer i norsk A4 kultur. Jeg er blandt dem. Har ett godt liv i asia og til og med ett godt liv i Norge Hva mer kan jeg da ønske meg?

For å spørre ett retorisk spørsmål som du for håpentligvis tenker litt over. Ikke nødvendig å svare for dette er slettes ikke noe angrep. Men hvordan hadde du reagert om du falt for ei online og det viste seg at hun var utenlandsk? Hadde du bare dumpet en hver videre kontakt eller hadde du gitt det en sjanse for å finne ut om det kanskje var det rette for deg?

Ser en enkelte kommenterer at de bare gifter seg for å få bli osv Ja det stemmer enkelte gjør det. Men det finnes råtne frukter i alle bærkurver uansett land så det er ingen grunn til å ikke prøve finne gleden og lykken selv om andre har mislyktes på første forsøk. Jeg har venner som har trynet styyyygt i den søla der men pr idag så har de på 2. forsøk blitt heldig.

Så trådstarter og alle andre som sitter med tanken om utenlands partner JUST GO FOR IT. Prøv, du blir i allefall en erfaring rikere.