View Single Post
Jeg pleide og spille et online-spill med folk fra hele verden. Der møtte jeg en jente som var på samme alder som meg (19-20.) Vi ble etter hvert gode venner.
Etter vi sluttet å møtes der, la hun meg til på facebook. Jeg fant ut at hun var en aldeles nydelig dame fra Thailand.

Vi fortsatte å prate der. Etterhvert ble det samtaler på skype. I starten var kommunikasjonen litt problematisk, men etter mange sene kvelder/dager (tidsforskjell) viste det seg at hun slettes ikke hadde noe problemer med engelsken, bare hun stolte på evnene sine.

Jeg falt pladask for henne, og omvendt. Hun har sett veldig mange bilder og filmer fra Norge, og sier det fascinerer henne. Vi lekte litt med tanken om å møtes "in real life," og fant fort ut at det måtte gjennomføres. Vi har ikke bestemt om jeg skal dra ned dit, eller hun skal komme opp hit ennå.

Jeg tviler meget sterkt på at hun bruker meg for å komme seg bort fra hjemlandet eller fattigdom. Hun er nettopp ferdig med skolen, har en fin deltidsjobb, løper rundt med iPhone 4, har bedre internett enn meg og bor i et fint hus. Hun er omtenksom, hyggelig, morsom og enormt pen. Alle de egenskapene jeg ser etter.

Som sikkert mange vet er det en myte at mange gamle gubber skaffer seg thaidamer fordi de ikke finner seg noen her i Norge. I mitt tilfelle er dette ikke relevant. Jeg er redd litt redd for å bli stemplet som en taper av mange her i Norge, bare fordi jenta jeg er forelsket i er fra Thailand. Har hørt flere slike tilfeller. Det er ikke gøy å bli møtt med fordommer på grunn av dette.

Samliv er sikkert ikke det mest populære temaet her, men har dere noen tanker rundt dette? Er det riktig at jeg skal bli stemplet som en taper/failer på grunn av dette?
Sist endret av RHS; 22. juni 2011 kl. 05:20.