View Single Post
Trådstarter
91
Sitat av St.Vitus Vis innlegg
Men du hadde jo en veldig klar formening om velgerne til FRP fra før. Og det var vel ikke direkte et bra innlegg du åpnet debatten med.
Vis hele sitatet...
Klart - vet ikke helt hvorfor mesteparten av svarene her heller i min retning, jeg? Tydeligvis fordi mange er av samme oppfattning som meg. Slik jeg fremlegger den klassiske FrP-eren i mitt startinnlegg, er slik jeg personlig har erfart at veldig mange av dem er. Som allerede sagt, kan det likevel finnes argumenter jeg ikke har hørt, og naturligvis hadde det vært interessant å undersøke også disse. Slik du gir uttrykk for å oppfatte mine intensjoner, gir du kun mistanker om å være en tilhenger selv.

Haha, neida det har du ikke gjort i det hele tatt. Det var kun for å rakke ned på velgerne.
Vis hele sitatet...
Nå håper jeg for din skyld at dette utsagnet er ironisk fra din side. Om ikke vil jeg herved ha meg frabedt din kverulering - for det er åpenbart så langt fra hva som er objektivt, at det kun blir stjeling av min tid.

Videre er du i tillegg frekk nok til å sitere meg på noe helt usammenhengende for å underbygge dine egne, dumme meninger du ilegger meg kun for at det skal se ut som at det er jeg som driter meg ut. Faktum er dog det motsatte. Greit nok at du likte illustrasjonen jeg åpner innlegget med - men når jeg attpåtil UNDERSTREKER og FORKLARER for deg at dette var en illusjon som det for øvrig lyser ironi ut av, så er det noe som ikke rimer helt her. Enten er du kun ute etter å trekke i feil tråder for å dreie debatten ut på noe den ikke omhandler - altså misbruke mine ord til egen fordel - eller så er du bare kommet uheldig ut i dette tilfellet.

Så fattig innvandrere fra fattigere strøk skal bare finne seg et annet rikt europeisk land, hvis man ikke kommer inn i Norge ?
Vis hele sitatet...
Nå er terskelen meget lav for å få innpass her til lands, hvilket betyr at de få som får avslag, får det med gyldig grunn. Jeg ser dog ikke hvorfor du diskuterer dette med meg. Hva har jeg uttalt meg om dette i denne tråden, egentlig - annet enn å påpeke et faktum som klart sier at Norge har et _visst ansvar_?

Hvordan tenker du at det skal gå med folket og landene de opprinnelig bodde i, hvis Norge har tenkt til å hjelpe hver eneste fattige innvandrer ved å la de flytte hit ?
Vis hele sitatet...
Nå forvirrer du meg. Hvorfor tillegger du meg først én mening, og deretter den motsatte? Jeg har aldri forsvart at Norge "hjelper hver eneste fattige innvandrer". Det var heller ikke det tråden omhandlet. Tråden omhandler - som tittel indikerer - hvem som stemmer Fremskrittspartiet og hva som fører dem til det drastiske valget. Jeg mistenker at du egentlig er en av de jeg beskrev i åpningen - noe som forklarer hvorfor du vrir mine ord; du føler deg berørt.

Og bare som et PS, St.Vitus - vær så snill å lær deg enkel forumsyntaks til neste gang.