View Single Post
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Okei mr abc! Du er jo helt fuckings retardert!! Røyker cola ? Røyker heroin? Jeg har tidligere her inne kommet med ruserfaringer i ruserfaringstråder. Jeg røyket masse av begge disse midlene for TRETTTEN år siden! Jeg bruker Ritalin fordi keg har noe som heter ADHD. Sobril bruker jeg innenfor lovlige doser- har mange blodprøver som viser dette. Jeg bruker 1-2 25 MG om dagen, og om jeg tar 2 tar jeg nr to etter endt bilkjøring. Man har lov å kjøre på en. Vi sitter da igjen med at jeg burde miste barna mine fordi jeg feks tar mdma istedenfor å drikke meg full hver 2-3 mnd? At jeg har røyket hasj?

Og til alle dere som er bekymret for barnevernet og meg. Nei jeg er ikke streit. Om dere kan lese ser dere kanskje det står «streit» også. Spør dere selv- om en far var mistenkt for å selge psykedelika, ikke brukte noe annet en j, og moren til barna var helt streit, hadde dere tenkt det samme? Jeg er allerede ferdig med å tisse for barnevernet liksom �� så slapp helt av folkens, de har fått komme inn i palasset og snakke med barna alene, og om jeg så hadde brukt heroin og alt som enkelte her påstår så har da barna mine en pappa som er helt ordentlig med god stilling, vi eier egen bolig og kommer begge fra Ingenting og kjøpte vår første bolig sammen når vi såvidt var myndige. Jeg har investert klokt. Leier ut boliger, jobber superhardt med firmaet mitt, studerer et av de tyngste studiene og får a og b i det meste. Lager økologisk mat til kidsa mine vær dag, de har alt de trenger og masse gode omsorgspersoner rundt seg. Dere bet kanskje hva keg skrev her- men ingen jeg kjenner av mine venner, fiender eller andre ville sagt at jeg ikke burde hatt barn eller tenkt jeg gjorde noe galt i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Vel jeg vet jo ikke mer om deg enn det du har skrevet her på forumet. Du ble hekta med plenty av dop i bilen. Og du har jo en rushistorikk som du har delt noe av her på forumet. Det er fint for deg og barna om du ikke er narkoman, men du må likevel ta inn over deg realitetene i eget liv. Du er mor. Og har ansvar for ett eller flere barn. De må komme først.

Da må du si nei til å køre rundt med bilen full av dop. Faktisk må du også si nei til å kjøre bil sålenge etter at du har røket hasj at du er HELT sikker på at alt av THC er ute av kroppen. Det er ditt ansvar og ditt alene. Du må gjerne forsøke å sminke situasjonen, eller nekte å innse at du selv er skyld i det som nå skjer. Men fortsetter du slik så vil det før eller senere gå ut over barna dine. Og BV kan bli involvert basert på hva du ble tatt med, og hva prøvene evt. viser.

Du skrev senest i januar dette året at du røyker cola. Og du har også brukt heroin. Du ble tatt med 20ish doser mdma, lsd, piller etc. Og hadde THC nok til å miste lappen. I all ærlighet så tror jeg at tiden nå er moden for å slutte å pynte på sannheten, slutte å lyve for deg selv.


Noia handler om en hårfin grense, du har kun lov å kjøre på 1 sobril om dagen og jeg hadde tatt min to timer før blodprøve når verdien er på Max, pluss tatt en halv tidlig på dagen så mulig over grensen mtp når de tok prøven
Vis hele sitatet...
Huff jo mer du skriver i denne tråden jo tristere blir det. Er det ofte slik når du sitter bak rattet? At du "kanskje er litt over grensa"? Og gjør du det også med barna i bilen?

Hasj, mdma, "cola-sigg" som du kalte det bevilger du deg også rett ofte virker det som. Du er mor, tenk på barna og trapp kraftig ned. Også må du slutte å være så dum at du kjører rundt med thc i kroppen og bilen full av droger. Alt dette er kun ditt ansvar, og du er den eneste som kan fikse dette. Før du har BV på døren. Men det krever at du gjør endringer i livet ditt.
Sist endret av _abc_; 13. juni 2020 kl. 19:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.