View Single Post
Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Jeg er jo ikke ute å kjøre. Omg klarer dere å lese speedfreaks? Nåla i armen? Wtf jeg går på pisseprøver liksom
Vis hele sitatet...
Sier ikke at du tar sprøyter. Du skriver selv følgende:

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
og om jeg så hadde brukt heroin og alt som enkelte her påstår så har da barna mine en pappa som er helt ordentlig med god stilling, vi eier egen bolig som vi har jobbet lovlig og hardt for
Vis hele sitatet...
Og det sier mye om holdningen din. Viser til tidligere innlegg jeg skrev lenger opp.

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
På hvilken måte driter jeg nå i ungene mine? Jeg dreit meg ut, men sier jo at jeg ordner opp så best jeg kan. Hva mener dere jeg skal gjøre fremover? Hate mrg selv for at jeg ble tatt med mdma? Jeg skal ikke gjenta feilen om det skulle være tvil.
Vis hele sitatet...
Jeg tviler ikke på at du er glad i ungene dine og at du tror at de ikke tar skade av det, men du setter de jo allikevel i posisjon hvor barnevernet har vært innblandet pga rusmisbruket ditt, har ymse mennesker inn og ut av hjemmet sitt i forbindelse med det politiet mener er salg av narkotika, og hvor de risikerer å vokse opp med en mor i fengsel eller en mor som får psykisk sykdom pga rusmiddelbruk, eller for å sette ting helt på spissen dreper eller blir drept i bilulykke for å kjøre rusa. Jeg mener at du bør unngå alt dette, og en ting er at du vil prøve å sørge for å ikke bli tatt med mdma igjen, men du skriver også at du ikke har dårlig samvittighet for den festningen du ofte gjør siden du fortsatt er ung (dine ord).

Sitat av Patchino420 Vis innlegg
Holdningen min er ikke at barna mine ikke trenger moren sin. Poenget mitt er at de ville hatt et stabilt bra liv om jeg var død også feks. Er ikke den eneste de har. De har mange sterke mennesker rundt seg
Vis hele sitatet...
Ja og den holdningen der sier også mye. Det er ganske sørgelig at du tror at barn ikke tar skade av ting bare fordi andre mennesker i livet deres er sterke og bra. Foreldrene er den viktigste og største påvirkningen for dem.

Jeg mener ikke å nedrakke deg som menneske jeg tror du gir barna dine mye bra, men her har du driti deg ut og det kan skje, men jeg håper at du endrer livsstil, holdninger og verdier etter dette, noe det desverre ikke ser så mye ut som ut fra det du skriver og det er den bagatelliseringen som ødelegger inntrykket av deg. Ville håpet du sørger for å være et godt forbilde for barna dine og ikke sette deg i noe som helst risiko for å bli tatt av politiet, være rusa eller få barnevernet involvert igjen.

Ja det er mange her på freak som er mye værre enn deg men forskjellen er at de ikke har barn. Har man barn og holder på sånn så fortjener man at folk er strenge, det handler ikke om å sitte på noen høy hest det handler om å påpeke det selvfølgelige... Jeg kjenner flere både pappaer og mammaer som har mistet foreldreretten pga det de selv så på som vanlig helgefesting og uskyldig røyking og som for mange barnløse er bare det, og jeg mener ikke at barnevernet alltid gjør rett men de tilfellene jeg kjenner til har de gjort rett og jeg er selv vokst opp med rus og lovbrudd i familien, unner ingen barn det.

Det er en kjip situasjon du har kommet i mor eller ikke mor så er ingen møter med snuten gøy så jeg føler jo med deg på et nivå og forhåpentligvis for barnas skyld håper jeg du slipper fengsel men kanskje det er det du trenger for å våkne litt opp å skjønne alvoret og..
Sist endret av Mefibon; 13. juni 2020 kl. 04:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.