View Single Post
Send meg en pm så skal jeg sende deg bevis på at jeg får sobril lovlig. Noia handler om en hårfin grense, du har kun lov å kjøre på 1 sobril om dagen og jeg hadde tatt min to timer før blodprøve når verdien er på Max, pluss tatt en halv tidlig på dagen så mulig over grensen mtp når de tok prøven

Du har ikke barn? Greia er når du blir mor veldig ung- spesielt når du har levd et litt annerledes liv- er at du gjør aaalt babyrelatert i mange år, man blir nesten bare en mamma, også plutselig endag er du ute av «babyboblen», du våkner og 5 år har gått, typ 20 årene dine. Så da får man et slags patetisk behov for å være ego i perioder og gjøre ting for seg selv da barn faktisk gjør at du mister deg selv litt, spesielt de første årene. Jeg får dessverre ikke overbevist deg om noe som helst, spesielt ikke da keg allerede har vært mer detaljert en jeg ønsker. Jeg syns værtfsll selv jeg er en god mamma, til tross for at jeg har gjort dumme ting. Man faller dessverre noenganger tilbake i samme felle. Man lærer værtfall av det. Jeg vil bare presisere at jeg er helt vanlig liksom, sånn til hverdags. Driver ikke og ruser meg, jeg er med familien min. Også har de besteforeldre som maser om å passe de og tar de med på hytteturer osv sånn ca hver mnd eller hver 2 mnd. hva jeg hypotetisk sett gjør når mine barn da er andre steder tar de null skade av. Om min lørdag hadde bestått av fyll, røyking, mdma, eller whatever, så lenge det var testet og trygt og man visste hva man drev med. Men det er min mening. Jeg kjenner mange gode foreldre som røyker joint hver dag. Min pappa har røyket i over 40 år.
Sist endret av Patchino420; 13. juni 2020 kl. 04:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.