View Single Post
Sitat av Absurd Vis innlegg
Jepp drit i å utsett ungene dine for det der hva er vitsen at du skal drive med rus liksom når det tydeligvis går ut over unger? skikkelig uretferdig for unger at morra demmes risikerer fengsel og å ikke se sine unger en gang bare fordi hu ikke vil drikke seg full hver 2-3 mnd bra at du ikke vil drikke men drit i å blandt in rusmidler med barn a det er sånn du fucker opp unger å starter en ny sirkel med en annen stakkar. synes du det er viktigere at du ruser deg en at ungene dine har det bra? beklager men denne traff meg det er sånne ting som har gitt meg et dårlig grunnlag i livet
Vis hele sitatet...
Ja kunne ikke sagt det bedre selv. Det er det som også påvirka meg i negativ retning, det ble normalisert hjemme og jeg merket at forelderen min var ruset selvom hen ikke kom hjem flere timer etterpå. Var først når jeg ble tenåring at jeg skjønte hele bildet, da hadde hen fått fratatt foreldretten men kom på besøk ofte allikevel. Har ikke respekt for hen i dag og null kontakt for det er så stygt og ego å velge rus fremfor foreldreretten, hen trodde jeg ikke ville merke det men det gjør man. Barn er ikke dumme selvom man ikke enda har lært seg hva narkotika og barnevernet egentlig er fornoe.