View Single Post
Det er urelevant og helt uviktig i denne forbindelsen at du har investert i bolig og spiser sunt til middag og what not men du prøver å ufarliggjøre at foreldre ruser seg og det er vel det folk reagerer på. Du sier faktisk at du ikke skjønner hvorfor det skulle ha noe å si for barna og foreldreretten din om du så fortsatt var avhengig av heroin "fordi den andre forelderen er helt ordentlig"! Wtf for en sjuk holdning er det? Tror du det er kult å finne muttern sin rusa med sprøyta i armen og at det går vel greit så lenge man har en pappa som tar en med på streite ting? Du sier også at pga overvåkning i boligen tror politiet at du selger sammen med en annen, aner ikke om det er barnefar eller ikke du mener men det tyder jo uansett på mye drugtraffick inn og ut av boligen. Er det forsvarlig for et barn tror du? Barn forstår mye mer enn man tror, og minnene forsvinner ikke så når barnet blir eldre og det går opp for hen hva som egentlig foregikk har du altså sørget for å gi et barn livslange traumer, knust selvbilde og tillittsproblemer. Hvordan går det med et barn når det viser seg at rollemodellene hen så opp til rusa seg, kanskje solgte narkotika, var noen andre enn enn man trodde og frivillig gamblet med å miste barnet sitt? Du undervurderer sykt hele denne situasjonen og konsekvensene.

Jeg sier ikke at en forelder som tar seg en joint eller mdma en gang i mellom er værre enn en som drikker hver dag men nå er mdma ulovlig og alkohol ikke, og kriminelle foreldre er ikke forsvarlige foreldre og da har barnevernet rett til å ta fra deg ungen om de finner det som beste løsning for barnet. Jeg vet ikke helt om jeg tror på at du får sobril lovlig for da hadde det ikke vært noen grunn til å noie over at det var i blodet ditt når politiet tok prøve.