View Single Post
Var i en leilighet hvor vi lekeslåss. Da vi la oss på kvelden ble jeg vekket av politi som lyste meg i øynene med lommelykt. På bordet i stuen lå det mekkeutstyr, bong og speil med pulverrester. De stakk bare hodet inn da de så alle sov og i stuen, og deretter stakk de. Dagen etter kjørte vi hjem igjenn, og ble stoppet i rutinekontroll på veien. Flere i bilen var steine og da vi merkelig nok fikk kjøre videre tok han ene frem sin egen hekto av hanskerommet på bilen og sa "flaks de ikke fant denne".

Ellers bodde jeg en gang med noen idioter, hvor leiligheten ovenfor(hvor alle gikk opp og ned mellom der jeg bodde) ble brukt som et depo for både extasy og amfetamin. Flere av dem ble tatt i storaksjon og jeg var griseheldig som hadde flyttet ut. Politiet spanet lenge på huset der jeg bodde.

Alle gangene har jeg holdt på og bli tatt har når jeg har vært med mennesker uten evne til konsekvenstekning og når dopen ikke var min. Men jeg hadde jo urinen proppet med thc på den tiden. Nå røyker jeg ikke, men de siste årene jeg koste meg med en joint regelmessig var jeg i bevisshet om at et kun skulle være meg og dealeren som trengte å vite det. Til og med nære venner holdt jeg det skjult for, da jeg alltid har foretrukket å røyke alene.
Sist endret av pipestilk; 15. mars 2020 kl. 16:40.