View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er en godt voksen person med 51 år på baken som hadde min første planlagte tripp for kort tid siden. Jeg har reflektert mye over opplevelsen i ettertid.

Inntok en middels dose som jeg forventet skulle ta meg til level 2-3.

Etter at soppen ble konsumert fikk jeg en nervøs kroppslig spenning i påvente av effekten som skulle komme.

Den kom...og umiddelbart fikk jeg et "deja vu"! Her hadde jeg vært før og det gjorde meg litt redd og engstelig.


Som 16-åring var jeg en nokså vilter ungdom med stor nyskjerringhet og trang til å være med på alt som virket spennende.
Jeg og en kompis fikk tilbud fra en sjømann som ville selge oss en "klump" med hasj på størrelse med en fyrstikkeske. Endte opp med at vi kjøpte den, uten at vi hadde noe anelse om det virkelig var hasj og hvordan den skulle tilberedes og brukes.

Vi tok den med hjem og delte den opp i mindre biter med kniv, Noen av disse delte vi ytterligere i mindre biter som vi blandet sammen med petterøes rulletobakk som vi rullet i rizla sigarettpapir og deretter fyrte opp.
Vi røyka og røyka og røyka....null effekt!
Samme prosedyre ble utført...ny bit ble delt opp, blandet i tobakk og rullet til røyk som ble fyrt opp igjen.
Dette gjentok vi flere ganger før vi konstaterte at vi hadde blitt lurt av selgeren.

Pratet litt om hva vi skulle foreta oss videre samme dag...og så ble vi plutselig veldig knisete.
Deretter forsvant jeg inn i en verden jeg aldri tidligere har klart å formidle til andre.

Opplevelsen forandret min personlighet dramatisk.


I dag skjønner jeg at opplevelsen var fra inntak av psykedelika. Min nylige trip bekreftet dette med 100% sikkerhet.

Jeg hadde forberedt meg grundig og lest meg opp på min planlagte tripp, så selv om opplevelsen nå ble skremmende, var den ikke preget av den voldsomme frykten som den ga i min ungdom. Jeg reflekterer over opplevelsen hver dag fortsatt, så det er tydelig at hodet mitt virkelig har behov for å bearbeide erfaringen. Et behov som kanskje har vært der i 35 år.


Håper og tror at det har/vil oppstå en likevekt fra mine to opplevelser....som kanskje vil gi meg et nytt og bedre utgangspunkt for min neste tripp som kommer...en gang i nær fremtid.
Vis hele sitatet...
Høres ut som en vill opplevelse! 35 år uvitenhet, også åpenbarer alt seg gjennom en trip. Kjenner jeg gleder meg til å inta trip stadiet snart