View Single Post
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ante meg at det var noe slikt som tullet det til, det var liksom som om øynene rett å slett ikke ville fungere rett. jeg ble usikker på det meste jeg så på.
Vis hele sitatet...
Opplevde det samme selv når jeg klikka meg inn på mine egne linker, kjente ikke soppene igjen rett og slett - beklager det, dårlig kvalitetskontroll fra min side.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
I dette bildet kan jeg si med 99% sikkerhet at 149-152 og 154,155 er flein. 153 er mulig, men hatten er litt mørk og rar vinkel så jeg sliter med å bekrefte helt. De rekkene over på arket blir for vanskelig å identifisere siden de blir så mørke pga vinkelen, den øverste rekken er enda værre da de begynner å gli ut av fokus i tillegg til å være mørke.
Vis hele sitatet...
Dæven det var godt å høre, var på vei til å arkivere hele identifiseringen inn i mappa over ting jeg bare ikke forstår

Setter meg ned i kveld og fikser opp bildene hvor det er noe å hente, klipper også vekk det som er for dårlig, så det slipper å forstyrre.

Igjen takk for tiden din, skal gjøre mitt beste fremover for å gjøre jobben deres så enkel som mulig.