View Single Post
Sitat av måspørre Vis innlegg
Selvfølgelig hvis han fortsetter med heroin kan jeg ikke være sammen med han. Jeg skylder ikke på noen jeg. Men syntes det er dumt LAR ikke satt han på sub med engang de fant ut den forrige ikke virket, men han møtte på sykehuset for å ta blodprøver ol. Er ikke lenge til han begynner på sub da.

Vet at risikoen er jævlig stor her, men fortjener ikke han en sjanse?? Han har tross alt vært nyktern i 1,5 år. Jeg har fsktisk troen på han, kjenner jævlig m hen narkomane men han her er den eneste jeg fsktisk har troen på som kan komme seg gjennom det.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig fortjener han en sjanse, men det gjør du også! Skal dere komme dere gjennom dette så må du også ta din del. Dette skrev jeg om til deg tidligere i tråden, les om medavhengighet og oppsøk hjelp som pårørende i relasjon med en rusavhengig. Husker ikke hva pårørendegruppa til NA heter nå i farta, men det er jo en fin mulighet. Du trenger å forstå hvordan dette fungerer i praksis i relasjoner og hva du må gjøre for å beskytte deg selv. Du tror du gjør det men ser for meg ut til å bare være oppskriften på hva denne sykdommen gjør med folk. I mens sitter du på gjerdet og tror alt blir bra bare han kommer på LAR. LAR forandrer han ikke som rusavhengig, det tar bare vekk abstinensene. Det er vanskelig å skrive noe fornuftig her som du kan ta til deg så jeg beklager om det blir noe kvasst.