View Single Post
Sitat av Refresh Vis innlegg
hva faen? la søppel være søppel, ikke bry deg med den skitne narkisen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor så stygg i munn? Hun er redd det viser hun tydelig i sin ``tråd`` det hjelper vel ikke at du kommer med ekle kommentarer? hun har det sikker vondt nok fra før. Man vet ikke hva som er grunnen til rusproblemet, det kan være alt mulig. Jeg håper du får barn, jeg håper at en av dem får skikkelige rus problemer og jeg håper at noen slenger den samme dritten til deg eller barnet ditt, sånn at du kan føle det på kroppen selv

Hei du, jeg vil starte med å si slapp av, han har det nok bra, men jeg har full forståelse for det du sliter med nå. Min eks var på heroin og jeg tør ikke tenke på hvor mange ganger jeg satt å dro meg i håret pga bekymringer om hennes helse osv osv... Men hvis du (Virkelig) har lyst til å satse på et seriøst forhold med denne kjæresten så er åpenhet veldig viktig. vis han at du ikke er ``redd`` for avhengigheten hans, det kan nok hjelpe på at han ikke trekker seg unna deg når han skal ruse seg. Jeg vil gjerne at tenker deg veldig veldig godt om, jeg tror ikke helt at du forstår hvor forferdelig ett rusmisbruk kan påvirket forholdet. Jeg ønsker det alt godt, ikke glem å ta vare på deg selv
Sist endret av Handy andy; 30. januar 2014 kl. 05:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.