View Single Post
Flaskeper:
Veldig enig i det elz sier. Rundt 100 er ikke særlig spesielt. Husker første gang jeg skulle prøve syre. Hadde da en lapp på oppgitt 120ug. Etter å ha lest omtrent alt om LSD hadde jeg masse forventninger. Endte bare med at jeg ikke skjønte hvorfor det aldri kicka inn og fikk en relativt dårlig førstegangsopplevelse. Derfor er det aller beste å ikke ha noen forventninger til hva som kommer til å skje. Ta begge lappene og se hva de har å by på. Holder de ikke mål er det bare å ta mer neste gang. Ikke noe vits uansett å gjøre for mye første gang og freake ut fordi du blir redd. Dette er uansett ikke noe jeg tror ville skjedd med deg, men heller andre som ikke vet noe om stoffet fra før av. Man vet jo tross alt at ting ikke kommer til å være helt som normalt, så bedre å bare flyte med. At dere skal gjøre det på fjellet høres ut som en god idé. Å være ute i naturen kan føles fantastisk og det kan hende du vil skjønne hvorfor. Mer vil jeg ikke si, for som sagt er det beste å ikke forvente noe spesielt. Ellers virker de andre aktivitetene dine også som fine ting å gjøre. Tegne, uansett hvor flink du er, med sterke farger er gøy, men finnes ikke noe fasitsvar. Man trenger ikke ha en konkret plan. Dere finner ut hva som passer best til hvilken tid uansett. Selv om musikk er smak og behag, og du helt sikkert kommer til å høre på mye rart gjennom alle timene (hvis dere har en spiller så klart) må jeg bare anbefale å høre tycho - dive. Hvertfall 1 gang. Personlig sakt er den fin Ha en god tur! Og ja, cannabis er fint å ha med. Dere finner nok ut av når det passer å røyke det.

Sitat av Flue Vis innlegg
Ingen som har opplevd noe lignende?
Vis hele sitatet...
Lest om RC'en DOC? Kan virke litt som at det kan være noe sånt du har fått i deg. Første jeg tenkte hvertfall, med tanke på varigheten ogsånt.