View Single Post
Har noen spørsmål angående den forrige trippen jeg hadde på "LSD". Synes trippen var mistenkelig, så er litt usikker på om det i det hele tatt er LSD jeg har fått.

Jeg startet med å ta 7 lapper klokken 10 på kvelden. Jeg hadde lest rapporter om at lappene var veldig svake, labtestet til omtrent 30µg. Altså skal jeg ha fått i meg ca 210 µg.

Etter en halvtimes tid begynte det å kile i magen og jeg fikk en deilig følelse i kroppen. Da en time hadde gått la jeg meg ned for å prøve meg på litt meditasjon. Her begynte de første tegnene på at noe var annerledes å slå inn. Hjernen min føltes grøtete og treig, og jeg opplevde ingen fraktaler eller lignende slik jeg pleier på LSD. Istedet for geometriske CEV's i lyse "neonfarger" så jeg mye mer mørke og dystre farger i mye mer løse flytende mønstre. På dette tidspunktet tenkte jeg ikke noe spesielt over det, men synes det var svakt ubehagelig og valgte derfor heller å sette på litt musikk for å bedre stemningen.

Musikk var kjedelig å høre på. I motsetning til tidligere tripper der CEV's danser til musikken, og lyden er i 4D, skjedde det ingenting. Musikken var bare kjedelig og slitsom å høre på. Jeg hadde heller ingen følelse av å trippe i det hele tatt, bare en grøtete og treg hjerne.

Jeg var aldri forvirret, og var heller aldri i nærheten av å badtrippe. Følte meg veldig følelsløs, og ingenting var gøy. Jeg følte meg både sterkt påvirket og ruset, men samtidig nesten helt normal bare med med et svakt ubehag. Tankene mine fløyt ikke av sted som de vanligvis gjør på LSD, og jeg følte at jeg kunne hatt en relativt normal samtale med en annen person.

Timene gikk, og det var ingenting jeg kunne gjøre for å endre på rusen. Verken å se film, høre på musikk, meditere, gå tur med bikkja, dusje eller spise hjalp. Rusen var helt lik hele tiden.

Det var ekstremt slitsomt, relativt ubehagelig og ekkelt i lengden, og det gikk nesten 20 timer fra jeg tok det til rusen begynte å gi seg ordentlig. Etter 24 timer var rusen gitt seg helt, og gikk da over til en slags negativ og ekkel afterglow som jeg fortsatt kjenner nå ca 40 timer senere.

En annen ting verdt å nevne var at rusen ble svakere veldig jevnt.

Istedet for:

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/images/duration_chart_lsd.gif

Føltes det mer slik:

http://i48.tinypic.com/2r3h4pc.png

Selv om dette ikke føltes som LSD i det hele tatt, så er det fortsatt et par ting som tyder på at det faktisk var det.

Lappene var små og smakløse, og jeg jeg svelgte de rett ned. Mange RC's må man jo holdte i munnen lenge for å få effekt. Andre personer som har kjøpt fra samme selger hevder å ha fått LSD.

Kan dette vært et helt annet stoff enn LSD, eller kan LSD rett og slett gi en slik rus? Muligens bare dårlig kvalitet? Ble svært skeptisk til å prøve de samme lappene igjen og vurderer å kaste de.


Takker for svar

EDIT: En ting jeg glemte å nevne var at de siste 12 timene av "trippen" hadde jeg ekstremt blurry syn, og klarte ikke engang sitte på pcen ettersom jeg ikke klarte å lese noen ting.