View Single Post
Ufør, jobbet lenge i kassen på rimi, speeda til tusen. jeg solgte hasj fra kassa,vi hadde enmetode som funket. Jeg lot folk kjøpeøl etter ølsalget stengte og slodet inn somdiverse varer, gjerne tikr foren sixpack, og ingen klager på sånt. Jeg pleide også ålafolk ha en kasse emed øl under hnadlevognen,som ikeble slått inn overhodet, mot en liten gjenytelse. Jeg var en satan på den jobben helt il eg bleinnnlagt på tvang, nårjeg kom tilbake etter6mnd spurtejegom jobben tilbake, og fikk et merkelig nei, som de vistenå hva jeg hadde drevet med. Jegtror de fant hundre intramuskulære sprøyter og kanyler i skapet mitt når det bletømt for jeg trente og bolte på den tiden. Sykt hvor lenge jeg fikkdrive på som jeg gjorde, og det værste var at de andre som jobbet der stjal som ravner også. Vi spiste to digre rekebaguetter til luch gratis, ble ferska mangen ganger på det, men hørte ikke et pip om det.

Skammer meg i dag overhvordan jeg var der, men jeg var digget av kundene, spesielt når jeg soinn l etter åtte=) Og alkolikerne var degreieste kundene av alle, de var så redd for å bli nektet mer alkohol at de var superhyggelige. Jeg likte bedre de en snobber som kastet en pizza på meg for hjørnet på pakken var tryktinn pgabåndet gikk jo. En pizza er tross alt rund, men jeg sa bare, ta deg to nye pizzza og finn et annet sted å handle, så han aldri igjen.

s