View Single Post
Heisann. Jeg har et problem, og det er at jeg rett og slett ikke blir høy av å røyke hasj. Har røyket 6-7 ganger med hasj fra tre forskjellige kilder. Inntaksmetodene innebærer joint (som noen andre har rullet), putte det på en nål og brenne under glass, røyke reint på bong, røyke reint i pipe, og røyke sammen med tobakk i pipe. Jeg har røyket tobakk i noen år, så det er ikke det at jeg ikke trekker ned ordentlig som er problemet. Den største effekten jeg har fått har vært som om jeg hadde drukket 2-3 pils, da røyket jeg ca 0.5g på en gang.

Har også prøvd å røyke JWH-019 ved noen anledninger. Har røyket det via folie (chasing the dragon), reint i pipe og oppå tobakk i pipe. Her har jeg også svært liten virkning, en kortvarig følelse som minner om 2-3 pils på det meste. Jeg kan rett og slett ikke forstå dette. Det er ikke det at jeg ikke inhalerer ordentlig, det er jeg sikker på, og det er ikke det at jeg ikke røyker nok. Tviler på at det er kilden (med tanke på at det er tilsammen fire forskjellige kilder, der JWH-kilden også hadde gode skussmål).

Er jeg rett og slett immun mot cannabisrusen?