View Single Post
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Kan si det sånn at tillitsbrudd går begge veier. Dersom du vil ha ungdomen vekk fra knark, så er det 100 ganger mer effektivt å skape tillit som oppfordrer til kommunikasjon om problemer og vanskelige ting, istedet for å ta den feige veien å snoke seg til den sannheten man forventer. Du er ikke bedre selv.

Høy hest du rir her, pass deg så du ikke faller av.
Vis hele sitatet...
Tror ikke dialog hjelper i min sak, dessverre, det tar dessuten for lang tid. Tillit og kommunikasjon kan fort bli en sovepute for ikke å handle eller gjøre noe. Synes av og til slike begreper kan være intetsigende. Jeg er dessuten ikke opptatt av å være bedre eller verre enn noen. Jeg er opptatt av at min unge skal være trygg, og det er h#n ikke nå. Jeg har fått innsikt i noe som bekymrer meg veldig.

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
To dip = Å stikke

Smoke = Røyke noe
- WEED (Mest sannsynlig, uten tvil.)
Kanskje Metamfetamin, da dette røykes før, 12-24 timers (noen ganger enda lenger) seksuelle MARATON.
Dette kalles Chemsex.

Smash = Knulle.

Og du har å slutte å snoke! Faen så irriterende sånne greier er!
Mind your own fucking business! Snoking er creepy! Snoking utføres av sykelige sjalu mennesker, sinnsykt overbeskyttende foreldre, eller noen sjelden ganger folk som har et så kjedelig liv at de må vite hva alle andre driver med.
Om det er det siste får du ta grep i livet, vær så snill.
Om det er de to første forslagene får du også ta grep! Ta grep!
Vis hele sitatet...
Takk for opplysningen

Sitat av esselte12 Vis innlegg
Skjønner synspunktet ditt, men ærlig talt den støtter jeg ikke. En om det ikke det var noen meldinger ang rus? Hva er unskyldningen da
Vis hele sitatet...
Det var flere meldinger som dreide seg om forskjellige typer rusmidler. MYE fokus på rus og rusmidler.
Sist endret av Antonym225; 6. januar 2020 kl. 18:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.