View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ok erfaring med det, stått på begge sider her. Fortalt streite venner at jeg ønsker å gjenoppta kontakten og beklaga for å vært fraværende, syter ikke forteller bare i en setning at jeg har slitt og håper de forstår. Dét har de gjort. Har ikke skrevet at det er rus men fortalt det når vi har begynt å møttes igjen, egentlig ikke en detalj man trenger å fortelle og du tenker de vil dømme deg!
Har også hørt fra venner forsvunnet på kjøret på samme måten og har tatt dem i mot med åpne armer igjen men de har vært så langt ute at de ikke har hatt andre ting enn rusen og krimlivet å snakke om og da blir det tydelig at vi ikke har noe til felles mer siden jeg også kom meg ut av det der. Tenker de sliter med normale venner om de bare prater om sånnt piss med dem og. Også er det en som tok kontakt typ 5-10 ganger med samme unnskyldningen men som aldri klarte å holde seg clean mer enn en mnd eller to av gangen, vedkommende der mista innpass for det er veldig slitsomt å ha sympati med når man viser støtte gang på gang og de fucker opp gang på gang.