View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er denne kunnskapen jeg er litt nysgjerrig på. Men kan du utdype hva som menes med at livet er en tripp? Jeg tenker det litt allerede selv, men jeg liker å høre andres synspunkter.

Selv synes jeg livet er ganske trippy allerede nå når man tenker på det. Atomene i kroppen vår tilhørte en gang stjernene, og atomene i lillefingeren min kan en gang ha vært i et atom i Djengis Khan. Vi er bare et mikroskopisk blipp i evigheten og noen av verdens smarteste matematikere mener bestemt at det finnes parallelle universer.

I mangel på et godt norsk ordtak må jeg bare si: "what the fuck"

Takk for interessante svar så langt. Det er spennende å lese om deres erfaringer.

TS
Vis hele sitatet...
Bascially får man en følelse av universell tilhørighet, at alt er connected i en intelligent energikilde, om det er en maskin eller en overgudelig skaper veit vi jo ikke men det oppleves mer som en overgudelig skaper som har skapt det maskineriet vi kjenner som eksistensen her på jorda. Man får flere ephiphanies , liksom en følelse av å tilhøre noe hellig og forskjellige forståelser om at det her bare er en reise og en slags skole for sjelen før vi når neste sjelelige level(annen planet? annet univers? annet liv reinkarnert på jorden? annen eksistens f eks som femdimensjonalt åndelig vesen?) selvom man ikke helt kan sette fingern på det. Men LSD gir ikke alltid dette her, LSD kan også være en mindfuck ut av galakser hvor du suger inn og påvirkes av småting som fucker med deg i en badtrip. Ene trippen min trodde jeg det kom laser ut av øya til alle som gikk med briller og følte de scanna meg og ble drit redd, og til tross for ganske normal/lav dose så ble det too much på et punkt hvor det føltes som jeg satt i et lyntog i en lyntube og måtte holde meg fast og ikke tålte at noen sa noe, tålte ikke musikken fordi det dro meg inn i en mørk dimensjon. Lærte ikke noe konkret, utenom denne aha følelsen og at man plutselig forstod at alt var interconnected og del av noe større og hellig.

LSD er kjemisk fremstilt i lab, hvis det du virkelig vil er å motta den universelle kunnskapen fra den "forbudte frukt" , så burde du heller melde deg på et profesjonelt ayahuasca retreat med erfarne autentiske sjamaner. Da får du det rett fra moder jord, åndeverden passer på deg via sjamanenes icaros (sanger og mantraer) og hjelper deg til å låse opp dør for dør med god og trygg guiding og velsignelse.