View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Denne var fin.

Jeg har også et spørsmål relatert til dette, og jeg tenker det ikke er vits å lage egen tråd. Jeg cruiser nå på ~250-300mg TestE per uke. Er det noen som har erfaring hvordan det er å injisere dette 1 gang per uke kontra 2 ganger per uke?

Jeg har nå prøvd meg å cruiset nå i et par måneder der jeg forholder meg til en injeksjon per uke, men jeg føler meg kanskje litt mer "daff/mindre kåt/mindre pump" på dag 5-6, men jeg vet ikke om dette er bare psyksisk. Amerikanske forum anbefaler minst 2 ganger per uke, eller kanskje helst 3 ganger per uke for mer jevnlige verdier. Er ikke dette noe overkill da Test E har en halveringstid på ~4,5 dager?

Jeg skal teste nå å gå over til 2 ganger per uke (125mg per injeksjon) for å se om dette forbedrer dette.
Vis hele sitatet...
Jo oftere du injiserer jo mer stabilt vil nivået av testosteron være. Vet personer som injiserer treige estere som enanthate og cypionate hver dag som vil gi en verdi som svinger svært lite.
Med en injeksjon i uka har du på dag 5-6 etter injeksjon langt lavere verdier. Tror syntomene du føler fort kan komme av det og at det bedres med 2 mindre injeksjoner i uka eller flere om du orker.


Et triks for å kjøre injeksjonene utrolig mye enklere, er å bruke 1ml insulin penner, men det forutsier at oljen du bruker er tynn og fin.



PS. 250-300mg er en mild kur og ikke cruising.