View Single Post
Sitat av warmkorv Vis innlegg
Kanskje freak er feil forum? Hvis du vil nå ut til de dom har et syvsifret beløp å avse liksom?
Vis hele sitatet...
Joda, jeg kunne jo f.eks kontaktet den største milliardæroppdretteren på Vestlandet og spurt om han var interessert?

Åja, det stemmer, jeg har jo gjort det. Til tross for å ha fått 12.5mill av Innovasjon Norge like før, svarte driftsjef kontant "vi driver ikke med FoU"-

Jeg kunne jo gått ned på Innovasjon Noge?

Åja, det stemmer, jeg har jo gjort det. Fått tilkjent fase#1 og fase#2 - søknadene mine tok meg hhv en helg og én uke. Fase#2 søknaden ble altså levert uken etter at jeg avla siste eksamen. Saksbehandlingen, derimot, tok 6.

Jeg kunne jo spurt saksbehandleren min, men munnkurven både han og NTNU-ansatte fikk når det ble avgjort at det beste var å stikke hodet i sanden til undertegnede hadde skreket seg tom.

Hva om jeg prøvde å få med Forskningsrådet og sikte på EU-søknad?

Åja, det stemmer, jeg har jo gjort det. Har signert kontrakt med toppledelse; etablert industri og ledelse ved NTNU hadde allerede avtalefestet arbeidsfordelingen i det som ville blitt det første studium av AI for optimalisering av oppdrettsnæring.

Åja igjen, stemmer det, når søknaden min ble sabotert og formalitetsavvist mistet jeg så klart samarbeidet jeg hadde fått på plass som serverte en halv million til NTNU på et sølvfag - med en søknad jeg hadde skrevet og til og med vært i dialog med flere ansatte i Forskningsrådet for å få bekreftet korrekte formaliteter....l.Bare for å finne min søknad byttet ut med klipp-og-lim fra en gammal søknad, som dermed ble formalitetsavvist - hvilket igjen gjorde at jeg nettopp hadde investert hundretusenvis av skattekroner på et prosjekt som ble sabotert av de ansatte ved ingeniørmiljøet som er rekordinnehavere innen disiplinen "missfornøyde ingeniørstudenter". Hadde søknaden min blitt gjennomgått ville tross alt hele tyveriet bli avslørt... Noe som hadde blitt litt kleint, med tanke på at det bare var gått noen dager siden en annen av mine faglærere var på vei hjem fra Japan - hvor han hadde presentert kopiprosjektet som jeg nesten et år i forveien definerte i en søknad til Innovasjon Norge. . Forskningsprosjeket mitt var ikke bare sabotert, ser man på nevnte presentasjon foran en samlet verde av konkurrenter, oppdager man fort at ikke bare det opprinnelige prosjektet - men også forskningsprosjektet jeg koordinerte mellom disse aktørene var integrert i nevnte plagierte presentasjon.

Innovasjon Norge har lagt lokk på saken min, enda jeg har fått tilkjent maksimal støtte, gjort alt etter boken - og så til slutt stolte på at dem ville gå til sak mot min korrupte x-partner-x-veileder-x-faglærer. Hans handlinger hadde jo tross alt brutt flere lover som regulerer NTNU-ansattes plikter og etiske krav og gitt en god faen i hva den signerte standardavtalen til Norge gjørl.

Når det kom frem at han både hadde stjålet prosjektet, veiledet et identisk prosjekt og strøket meg på hver eneste innlevering, til tross for at han ikke engang har programvaren til å åpne dem, eller for den saks skyld stryker noen som helst andre.

Jeg vil ikke bruke tid på denne saken, jeg vil bare glemme den;
......Det eneste jeg trenger er 30 minutter med seriøse investorer som forstå det globale teknologimarkedet, ikke det nasjonale. Det finnes i praksis ikke.,

Faktisk vil jeg si at jeg donerer 33% av selskapet til Equinor i 2020 om deres kapasitet for undervannsautonomi kan matche mine - gitt at jeg får begynt arbeidet senest 1.januar.

FYI: Min lønn kommer til å være den laveste i selskapet de 5 første årene. Alt jeg gjør er jobb, det er det eneste jeg ønsker, det eneste jeg liker og det eneste som matcher å ruse seg.

AAdmins, vær så snill å la den stå, men slett gjerne tilsvar. Jeg kan dokumentere alt, om ikke så oppfordrer jeg alle til å spytte meg i trynet og gå hjem. Men please la det stå, slik at potensielle interessenter får en idé om hvordan en som både skal være så selverklær flink, samtidig står alene uten penger til mat eller et sted å sove i natt.

Så. Noen som har forslag til sted?`

Første investor villig til å hjelpe meg med 6-sifret beløp vil få 500% retur innen 2 år.

[b]Med det sagt, diskusjonen om prosjektet mitt utgår fra denne tråden. Jeg vil treffe freakere og jeg trenger noen nye venner. Kan dere være så snill å holde dere til tema her nå. Jeg vil ikke diskutere business i plenum, og jeg vil definitivt ikke diskiutere det med folk som ikke aner en dritt om dette. Jeg sitter på erfaring fra hele bredden av den milliardindustrien som skal drive Norsk kompetanse og stimulere innovasjon - og jeg har jobbet i erkenorsk industri med utelukkende nøkkelpersonell på kontoret. (Jeg avlastet sjefen så måtte basically gjøre alt). Det jeg så der, er hva jeg anser som gullstandarden for hvordan effektiv industri får jobben gjort.

Jeg har sett problemene, jeg har en haug med potensielle løsninger, og jeg nektes plent noen form for scene for å engang få uttrykke min mening. Hvordan er det mulig at en som sitter på så unik kompetanse, internasjonalt nettverk og dokumentasjon på korrupsjon som enda ikke en eneste journalist har våget å engang se på, ikke kan vies en brøkdel av margen til å ytre en potensielt sett ekstremt alvorlig varsel om et vi er på vei så langt bak i bussen at vi på teknologifronten på mange måter befinner oss midt i mellom de forskjellige østblokklandene?
. Vil jeg høre hva Ola Nordmann tenker om saken kan jeg bare lese noen gamle mail eller finne en familie å tørrprate med. ag, så please. Ikke forsøple mer.

Kan vi ikke bare finne et chill sted og tid, så kan heller dem som vil være der halvtimen før gi meg en lyd på PM - så tar vi den delen på en bar i nærheten uten at noen trenger å engang identifisere seg for den delen.

Sitat av warmkorv Vis innlegg
Kanskje freak er feil forum? Hvis du vil nå ut til de dom har et syvsifret beløp å avse liksom?
Vis hele sitatet...
Jeg vil heller at folk vet jeg er narkoman enn å måtte forklare det down the road
Sist endret av Tøffetom; 15. desember 2018 kl. 14:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.