View Single Post
Hei,

Jeg ønsker å invitere til en sammenkomst i Bergensområdet relativt omgående, og enda alle selvsagt er velkommen, ønsker jeg å innlede treffet med en litt seriøs agenda for de litt seriøse:

Det jeg vil gi alle som er der den første halvtimen anledningen til å både hjelpe meg med å formulere en investoravtale - "an offer you can't refuce", som Marlon Brandon eller en av de brilliante kompanjongene hans sier det. Bare at her blir det avkuttede hestehodet erstattet av en faktisk uimotståelig investormulighet.

Som takk for hjelpen, gis alle oppmøtte forkjøpsrett til å takke ja til nevnte irresistible offer, med ytterligere bonus for dem som er klar for å step on it umiddelbart.

Resten av aftenen blir fun-for-all sosialisering etter alle julebordsesongens normer. Skulle vi komme noe vei med en ordentlig avtale, spanderer jeg på alle. Også dem som dukker opp etter at de voksne har "lekt ferdig".

Høres det helt søkt ut, eller kunne det vært interessant?

Dem som stiller tvil med min nylige heroinslutt, inviteres til å ta med hurtigtester - så pisser jeg på stedet for å bevise at mine heroinsteine dager hører fortiden til.

Med mindre det dukker opp noen med kompetanse inne relevante juss-disiplin, vil avtalen være allment formulert for senere juridisk ratifisering.

...Som del av den første halvtimen, vil jeg presentere mitt faktiske prosjekt med sine utfordringer, muligheter og ambisjoner. Dette blir egentlig ganske sensitiv informasjon, og jeg vil kreve en ikke-kopierings-avtale av involverte parter. Denne avtalen blir "myk", dvs, jeg vil ikke begrense muligheter oppmøttee har til å videreføre eventuelle prosjekter en måtte ha av lignende karakterer. Jeg vil bare verne meg mot direkte kopi.

Forslag til slik avtale vil sendes ut på forhånd til påmeldte, med anledning til å innføre egne endringer som så eventuelt resulterer i en tilpasset standardavtale, eller, om uforenelig med mine behov for vern av IPR: invitasjon til å vente med å møte opp til de voksne har lekt ferdig.

Journalister er velkommen til å møte, så lenge utgangspunktet er at alle oppmøtte parter behandles som anonyme kilder inntil motsatte er avtalt. Jeg vil selv frasi meg kildevernet og står for alt jeg sier og gjør uten vern av identitet, meninger eller fremferd. Motstandere inviteres på lik linje som støttespillere. Dem som mener jeg er en gal mann full i megalomani, er altså velkommen til å bruke samme info jeg bruker for å overbevise om realiteten av denne muligheten, til å beskrive min galskap.

Jeg stiller også for tilsvarende dialog i Trondheim, Oslo og Stavanger. Dog jeg trenger et spleiselag for å finansiere reise og opphold, både for meg og én ledsager. Det stilles kun krav til flyreise og hotellopphold, det stilles ingen krav til kvaliteten på disse. Privat bopel er ok.
Sist endret av Tøffetom; 15. desember 2018 kl. 05:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.