View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Og det er jo unektelig noe coolt med å kunne tanke opp helt gratis der andre fyller luft i dekkene eller badeballen.
Vis hele sitatet...
Det er levert av vanlige arbeidsluftskompressorer, og leverer antakelig MAKS 8 bar. Eksempelet med 0.2MJ/l forutsette 300 bar. Med 8 bar vert lagra energi endå mindre...

Eg greier enkelt og greit ikkje å sjå at det er spesielt praktisk eller gjennomførbart med så låge trykk. Går du opp på 2-300 bar kan det funke, men da kan du ikkje fylle med vanlig kompressor. Då må du ha kompressor for fylling av dykkerflasker t.d.

Edit: 8 bar vil sei at 1m^3 har 1.6MJ energi ved isoterm ekspansjon. Det er 0.44kWh. Du treng ikkje spesielt mykje batteri for å lagre 0.44kWh, og ein motorsagmotor med generator på vil levere meir energi enn den kubikkmeteren din med luft. I tillegg vil luft ha effektfaktor som er omvendt proporsjonal med effekten. Tar du ut større effekt krev det meir luft, og enten må du varme opp den lufta etter kvart som du tar den ut, eller så vil du få færre liter - fordi lufta er bokstavelig talt iskald.

Eg trur du undervurderer kor lite energi komprimert luft faktisk er, med mindre du bikker eit hundretals bar. Og eg trur du og undervurderer kor mykje energi det faktisk er i bensin og diesel.
Sist endret av vidarlo; 13. september 2016 kl. 09:07.