Tråd: Sugardating
View Single Post
Der fikk du din første uspiselige psycho rett i DM'en! Det er mange på sånne sider som etter hvert vil omtale deg på den måten når dere begge er innelåst på et hotellrom også, for hey, folk med tonnevis med grunker og gryn eller folk som later som de har masse grunker og gryn som oppsøker sugardating er folk som ikke har ansvarsfølelse ovenfor verken norsk lov, deg og ditt ved og vel eller dine grenser.

Joda, du kan ha flaks og møte hyggelige karer men de er hyggelige på grunn av settingen de er i. Jeg synes du gjorde et klokt valg!

Når det kommer til det andre så sier Paul at han har hatt sex, men en gang leide sugardadyen inn to prostituerte han ville se på hadde sex. Jeg tror ikke de angrer pr nå jeg heller, but time's a bitch som de sier. Uansett, you dodged a bullet! Rock on og lykke til i livet!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja kanskje hadde fyren litt rett? Hva har en 20 åring å tilby som er verdt 6000 kroner? Er det noenting ved noen 20 åringer som tilsier de er så spesielt begavet, så veltalende og oppegående at selskapet deres alene er verdt 6000 kr? 6000 kr pluss en helaften på byen og fin restaurant?

Ja det er godt mulig 20 åringene som blir sugarbabes er utrolig billedskjønne, vakre og fagre. Men det er vel først og fremst i kraft av sugarbabes ytre at folk finner betalingsvilje? Men om noen betaler for å spise med en vakker ung kvinne så sier det seg vel nesten selv at det ikke er nok med den middagen? For så mye spennende å si har de vel ikke sugarbabsene?
Vis hele sitatet...


Å slutt a! Bombe at du er anonym da om ikke annet! 20-åringer flest tross i hva jeg skrev over her har mer å fare med enn det boomerskvipet her.
Sist endret av equimanthorn; 28. januar 2021 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.