Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk en ganske ekkel melding av en fyr jeg ikke svarte og ignorerte, som skrev: "så kul liten hore at du ikke kan svare folk? fordi du ikke får nok penger eller? skittent hull må jeg si. du er ikke verdt mere da. kanskje du forstår når du er eldre ditt dumme nek"
Og det er motbydelig, men ikke sjokkerende.

Jeg mener fortsatt det samme da, at sugardating ikke er helt det samme som prostitusjon, selvom de aller fleste bare misbruker hele greia for å få seg penger og sex.
Vis hele sitatet...
Ja kanskje hadde fyren litt rett? Hva har en 20 åring å tilby som er verdt 6000 kroner? Er det noenting ved noen 20 åringer som tilsier de er så spesielt begavet, så veltalende og oppegående at selskapet deres alene er verdt 6000 kr? 6000 kr pluss en helaften på byen og fin restaurant?

Ja det er godt mulig 20 åringene som blir sugarbabes er utrolig billedskjønne, vakre og fagre. Men det er vel først og fremst i kraft av sugarbabes ytre at folk finner betalingsvilje? Men om noen betaler for å spise med en vakker ung kvinne så sier det seg vel nesten selv at det ikke er nok med den middagen? For så mye spennende å si har de vel ikke sugarbabsene?