Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det nødvendigvis det? Jeg skal jo bare treffe personen og jeg får penger uansett, sex er bare noe i tillegg.
Vis hele sitatet...

Bare noe i tillegg? Tror du på det selv?

Nei jeg vet ikke, noen sier trolling. Jeg tror kanskje mer at tråden er en måte å forsøke å hype sugardating på. Kanskje er det noen fra det selskapet som har laget tråden?

Og hva men han sugardaddyen som skryter av hvor gavemild han er og hvor mye fint han gjør for sine sugarbabes? Er ikke det litt rart at alle innleggene hans er i kun denne tråden? Og han registrerte seg for et par dager siden? Han også forsøke å legitimere hele opplegget rundt sugardating.

Du også gjør vel egentlig det? Skjønt, det er mulig at du egentlig forsøker å forsvare dette for deg selv. Eller at du trenger å høre at det er greit å bli sugarbabe. Ja det er greit, like greit som å bli hore. Jeg ser ikke ned på deg om du blir sugarbabe. Jeg ser heller ikke ned på deg om du blir et vaskeekte gateludder. Du er fortsatt deg. Men kanskje med mange nye problemer som sliter deg ut psykisk.

Tenk deg om. Om du er blakk, hva med å skaffe en vanlig jobb? Om du alt har en jobb så skaff deg en til. Er du student så sjekk om du kan få noe ekstra pga corona. Eller gjør noe med utgiftsiden.

Akkurat nå virker det kanskje som dyre gaver i bytte mot sex vil gjøre deg lykkelig. Men det er bare ting. Ting er ikke lykke. Det er et kunstig begjær skapt av sleipe markedsførere, influencere og youtubere.

Det er ikke kult om du skulle bli varig psykisk syk av å starte med dette, eller ende opp som rusmisbruker eller hoppe utfor en bro. Men det kan skje. Mange som bytter sex mot penger har fått et helvete. Og det setter dype spor i psyken hos mange.