Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har ikke vært noen ex-sugarbabier her så vidt jeg vet, heller ingen «proffer fra miljøet» hva enn det skal bety? Det har vært en som har sagt han har vært sugardaddy her, og der har jeg spurt om råd.

Jeg bare forstår ikke hvordan du kan basere din konklusjon etter kun 3 dager på den nettsiden. Det tar jo tid, og man må luke ut eklingene.

Jeg vet ikke enda hva jeg syntes om hele konseptet, men jeg merker at det er lett å la seg lure av noen tusenlapper.
Vis hele sitatet...
Som jeg kan se har det vært to eller tre kommentarer fra ex-sugarbabier i tråden, noen fra en jente som også var nysgjerrig men bestemte seg for å stoppe før det var for seint og en del gode faktabaserte innlegg i tråden fra en som sier hun ev. han har vært i miljøet og studert det med oppgave ut fra hva var det 300 samtaler med sugarbabies ellerno. I tråden har det blitt linka til intervjuer med ex-sugarbabies som advarer mot det og gitt mye bra kilder fra nettverk for jenter som har fått betalt for sex og profesjonelle som har jobba og møtt flere tusen av dem. Tjæ igjen virker mer som troll når jeg som ikke skal bli noe sugarbaby har fulgt mere med i tråden enn deg som påstår du vil hoppe inn i den verdenen og ha råd

Ja du sier det jo sjæl, lett å la seg LURE av noen tusenlapper. Du vet du blir lurt og manipulert og utnytta men det er neppe verdt det når du merker hvor kjipt det er men er så deep i manipulasjonen at du ikke kommer deg ut av det..
Sist endret av Harek; 28. januar 2021 kl. 00:10.