Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?
Vis hele sitatet...
Utnytter hvilket konsept ? Ble du overaska at hore-kunder ønsker sex nå?

Ja du er ekstremt naiv, at du tror noen ønsker og betalte 6 lapper for og spise en middag med deg seier jo litt. De ønsker og kjøpe sex, er det så vanskelig og forestå ? Ordlegger du det sugarbaby, prostituert eller hore er det forsatt akkurat samme saken.

Naiv som du er tror jeg du kommer til og bli utnyttet om du forsetter slik, ta til deg det folk prøver og fortelle deg her.