Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble nysgjerrig så jeg og dama som vi brukte et gammelt bilde av lagde en profil på sugardaddy siden for moro skyld for å ke det går i!
De tre siste dagene har det kommet 44 meldinger så det er ikke noe tvil om at forespørselen er stor! Av dem har 6 stk vært under 40 år og resten menn mellom 48-69 år. Vi skreiv alder på dama som 24 år for eksperimentets skyld. Resultater:

Eksempler på det meldingene går i:

"Har ikke tenkt til å prate dette ihjel, jeg søker korte treff, har sted, henter og bringer"
= eskorte og sextreff.

"Jeg er en generøs og ordentlig sugardaddy som liker å unne meg litt luksus av og til. Ser etter en jente å ha med på hotell i blandt for hyggelig selskap."
= eskorte og sextreff.

Han: "Hei trenger du penger? Mann 55 legg meg til på kik"
Vi: "Hei jaa Hva vil du da? Sugardaddy?"
Han: "Møtes å kose"
= eskorte og sextreff.

" Treff hos deg i kveld? $$$$"
= eskorte og sextreff.

Han: "Tar du treff?
Vi:" Hva tenker du på?"
Han:" Intim. 5000"
=sextreff

"Hei 48 år oppegående gentleman. Ser etter en å treffe for korte diskret treff 1-2 ganger i mnd." = eskorte og sextreff.

"Hei søker en fast sugarbabe for deilige treff, du må like en bestemt og erfaren mann. Jeg liker å slikke og se deg nyte. Du får 4000 hver gang. Mann 62"
= ute etter sextreff med en nesten 40 år yngre dame.

"Jeg er en seriøs og kjekk mann og er ofte i din by pga jobb. Søker en sugarbaby som kommer å holder meg med selskap på hotellet avtale videre på kik?")
= sextreff

"Hei om du søker en diskret mann for gjensidig nytelse ta kontakt"
= ute etter å kjøpe sex

Og dette er den mest seriøse meldingen:
Han: "Hyggelig litt kjekk mann 49 som har godt humør, lett å prate med og omgås med, singel,ærlig og diskret 😊
Er det mulighet for å leie deg som selskaps dame?
Håper på å høre fra deg og ha en riktig god dag 😊"
Vi:" Heisann! Hva legger du i betegnelsen selskapsdame da? En middag og prat eller mener du sex?"
Han:" Ja en middag med prat, eller bare hyggelig prat som selskap også sex etterpå,enten full sex eller hand job 😥
Betaler ikke for sex men for hele selskapet 😉"
= ute etter sextreff men kamuflerer det som selskap selvom han skriver at en liten prat før sex er det selskapet han egentlig ser etter.

Sånn går alle meldingene i og noen presenterer seg mer enn andre men målet er det samme enten de later som de er sugardaddy, kaller det "treff" eller sier rett frem at de vil møtes for å pule. Noen skriver middag men spør man hva de mener så svarer de sex.

Jeg veit ikke med deg ts men jeg og dama her gjennomskuer de med en gang. Vi er eldre så kanskje vi har en annen radar enn deg hvis du er så ung som du høres ut som men håper du ikke er så naiv at du tror på disse karene! Faen ass.. Jeg ble kvalm av alle meldingene og å se at så mange voksne og gamle tror det er innafor å oppsøke ungjenter for sex bare fordi de har cash og kan utnytte behovet til godtroende jenter for cash.

Var innom noen av kildene anonym her har skrevet og fant instagrammen til han snuten som skriver om jobben med prostituerte.. Den siste videoen han har lagt ut med de to rumenske jentene er mildt sagt jævlig. Ja de er ute etter penger, men ikke fordi de digger penger som noen tror, men fordi de kommer fra helt jævlige kår og er desperate etter å få et bedre liv og er oppdratt til at det eneste mulighet de har. Har ikke hatt sansen for fenomenet prostitusjon men om noen her enda mener at jenter som selger sex er vanlige jenter med alle livets muligheter men som velger sex fordi de liker det, se denne her https://www.instagram.com/p/CKZoQxpJ...d=t522kvyset3z

Fucka as.. Sjekket resten av Simonhaggstrom profilen pluss den som het Talita og det ga mye innsikt i åssen de damene lider av jobben men ikke ser annet valg.

Skada at en horekunde har funnet tråden her og lagd seg bruker hvor han prøver å hvitmale opplegget.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke helt hva du skal fram til.
Alle vet at flesteparten av de som er der, er gamle menn som kun utnytter konseptet.

Jeg har fått meldinger av ganske mange som er i 28-35 årsalderen, som jeg snakker med nå om alt mulig rart. Jeg snakker ikke med han på 59 som vil gi meg nytelse og 3k. Det er jo ganske åpenbart egentlig. Og i tillegg slike meldinger florerer det av overalt, mottar det på Facebook, instagram, randome snapper osv.

Og jeg liker ikke at du sier «så ung som du høres ut», fordi du aner ikke alderen min og i tillegg så har ikke naivitet en egentlig sammenheng med alder.

Så igjen, hva er det du vil få fram? At man skal holde seg unna de som ÅPENBART vil kjøpe sex?