Tråd: Sugardating
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kreves altså da litt før man finner en som har god kjemi, da.
Kan jeg spørre om du pleier å ligge med alle de du møter etterhvert? og hvis, skjer det bare naturlig? Eller ligger det litt underforstått at det skal skje?
Vis hele sitatet...
Jeg går jo bare videre til type date 3 og date 4 der det er opplagt kjemi på date 2, så det har naturlig ledet til intimitet/lek med de 5 (av 20-30 som jeg har hatt innledende lunsj/middag med) jeg nevnte.

I de første relasjonene som var basert på reisefølge begynte turen med to enkeltrom, men endte i en suite :-)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han manipulerer dem jo. Han sier det selv. Han sa han regner med minst 2 dater før sex, men så har han funnet ut at om han overrasker med noe ekstra, sikkert en dyr gave eller spahotell så blir det raskere sex.

Og det er jo det som er litt av kjernen i problemet for deg som sugarbabe. Fyrer som han som er flinke å prate, som har flust med cash, de kan lett blåse noen tusenlapper ekstra for å komme i mål å få sex med deg. Og om du tenker at fyren virker hyggelig, for han er sikkert veldig sjarmerende på date så blir det ennå vanskeligere å si nei til sex om du først har fått vippset pengene også får du kanskje et dyrt smykke på andre middag i tillegg til penger.

Det er jo akkurat slik de driver på, en form for emosjonell voldtekt. De gir deg noe de vet du begjærer og er trenger, altså penger og gaver og dyre middager. Også forventer de sex som gjenytelse.
Vis hele sitatet...
Du misforstår - årsaken til at "hitraten" min er då dårlig (av 20-30 har kun 5 over 4 år ledet til noe mer) er jo nettopp at det ikke holder å skape en fantasy-setting alene, det må være en dypere forbindelse og tillit der, en felles interesse, at begge er på rett sted i livet, etc. Det tar tid, men når man finner den rette er det ganske fantastisk - som en tidsreise tilbake til 20-årene for min egen del :-) Det har også blitt gode vennskap av det, har sittet netter på sykehus og våket over henne, pugget til eksamen, og støttet hverandre gjennom tunge stunder.
Sist endret av eriknilsen; 27. januar 2021 kl. 01:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.