Tråd: Sugardating
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå har jeg funnet meg flere jeg føler jeg kan stole på og som jeg har tenkt å møte. Har hatt mye rart å velge mellom her. Blitt invitert på trekant i en toppleilighet på Tjuvholmen og greier. Nei takk!

Med det så har jeg flere spørsmål som KANSKJE noen her vet mere om:
- Finnes det noe slags «community» for de som er sugarbabes? Det høres kanskje rart ut, men hadde vært både fint og praktisk om det var et sted jeg kunne snakke med andre som var sugarbabes, da. Få litt innspill fra innsiden.

- om jeg ligger med noen av disse jeg møter, det er ikke og regnes for prostitusjon? Jeg merker at jeg har lyst til å ha sex med flere av disse, men samtidig så føler jeg meg ekkel av en eller annen merkelig grunn. Det er jo ikke ekkelt.

- prismessig: er 6k lite for en kveld/natt?

Og ellers sorry for å bringe tråden opp igjen! Ble litt opphetet og luguber stemning sist.
Vis hele sitatet...
Du kjenner allerede at dette egentlig ikke er noe for deg, men pengene blinder deg. Du vektlegger at om du har sex er det fordi du ønsker det.

Luksusprostituerte har ofte samme tankegang. De velger selv kundene, og de får mange tusen per ligg så det er greit. Og i starten er det kanskje helt ok fordi flommen av penger demper alle andre følelser og trykker de ned.

Men om du leser forskning på dette, så vil du se at de fleste som bytter sex mot penger ender opp med et helt annet liv enn det livet de så for seg når de startet. Kundene blir slibrige, kanskje voldelige, ellers så kinky at ting blir vrient. Så tar du kanskje et par drinker ekstra for numme de følelsene. Eller noen piller eller litt pulver. Du bruker jo ikke fast, bare når du skal treffe en klient.

Fast forward 10+ år og du er hektet på heroin, den eneste sexen du får solgt er til feite lowlifes som ønsker å rise deg, ha tisse sex eller henge deg opp i reimer fra taket eller låse deg inn i et stålbur. Du klarer ikke slutte selge sex for du trenger pengene til å supplere forbruket av heroin.

Sier ikke at det må gå den veien med deg, men det kan gå den veien om du faktisk flytter grensene når du starter som sugarbabe. Du sa i starten at du ikke skulle ha sex. Så ble det til at du kanskje skulle ha sex og nå sier du at du gjerne har sex med noen av dem for du stoler på dem. Dette har skjedd i løpet av 2 dager. Og du kjenner dem jo ikke, du har utvekslet meldinger med dem. De kan oppføre seg totalt annerledes når du møter dem. En middag til prisen du forlanger kan ende i voldtekt, eller dyp fornedrelse for deg. Og hvordan blir det om du da skal anmelde? Ideelt sett så er politiet nøytrale og tar saken alvorlig, leser du undersøkelser fra prosenteret så ser du at virkeligheten ikke alltid er slik vi ønsker det. Flere som har blitt jult opp, voldtatt eller krenket når sex byttes mot penger opplever at krenkelsen fortsetter når de kontakter politiet og det forsterker traumeeffekten.

Du er voksen, og du gjør dine valg. Men før du hopper ut i dette så forsøk å se denne saken fra alle sider. Også de sidene som kan oppleves som ubehagelige, eller som du ikke tror kan skje. For alt kan skje. Straks du bytter sex mot penger så kan faktisk alt skje. Da er du ikke lengre på en offentlig restaurant, eller en bedre bar. Da er du på et hotellrom, eller i en leilighet til en fyr du ikke kjenner, som du ikke aner hva fyren egentlig vil med deg. Enten er hva han sier i meldinger, noe helt annet er hva som skjer når han får deg på enerom. Uten vitner.

Det kan gå bra, kanskje takler du livet som sugerbabe. Eller det kan gå veldig dårlig veldig fort. Du kan ikke vite hva som skjer, eller hvordan du vil reagere på dette over tid. Og det er ikke sikkert det er enkelt å riste av seg skammen og angeren etterpå. Kanskje må du gå til psykolog i mange år for bli menneske igjen om du har uflaks og treffer på en sjarmerende fyr som viser seg å være psykopat eller sosiopat.